Pomáháme těm, kteří to potřebují

13.09.2012 10:23

Od 13. 9 do 30. 12. 2012 můžete nákupem samolepky na auto "Ježíš změnil můj život" pomoci rodině, která je v tíživé životní situaci.

Příběh této rodinky naleznete níže. 

Cena samolepky činí 100,- Kč. Rodině bude předána tato částka celá! V případě zájmu nás kontaktujte!

 

Pravá láska je jen jedna a díky této lásce jsme schopni pomáhat a podporovat druhé.

Příběh maminky 3 dětí:

Ve státě ve kterém jsem se narodila, byl život velmi těžký. Ale také mi do života mnohé dal. Naučila jsem se pokoře, skromnosti i štědrosti. Když jsem dostala příležitost studovat v zahraničí, život se mi obrátil vzhůru nohama. Byla jsem nucena naučit se rychle jazyk, adaptovat do jiného prostředí, jiné mentality, byla jsem sama poprvé bez rodičů a přátel. Cítila jsem se často opuštěná, ale Bůh mi dával klid a ujištění do mého srdce.

Po roce se stalo něco nádherného. Zamilovala jsem se a následně si vzala svého nynějšího, milovaného manžela. Můj manžel měl již dceru z předchozího manželství. Tato dívenka byla velmi poznamenána svou matkou a mne čekal nelehký úkol, předat jí mnohem více lásky a „dát jí do pořádku“. Bylo to velmi těžké období po dobu několika let, ale díky velké Boží milosti se nám to společně s manželem podařilo. Dnes je z ní šikovná, citlivá a vnitřně krásná dívka. Přesto si následky špatného rozhodnutí její maminky neseme dodnes celá rodina. Když mému muži jeho bývalá žena oznámila, že s ním již nechce žít a chce být zas svobodná, užívat života byl přesvědčen, že svou dceru vychová jak nejlépe umí i bez její vlastní matky. Bylo to pro něj velmi těžké období,  jelikož Janinka, jeho dcera byla ještě malé miminko a maminka, která mu mohla pomoci s výchovou zrovna v tomto období zemřela. Soudy a veškeré právní záležitosti okolo malé Janičky ho stáli nemalé peníze, musel z něčeho žít, kupovat pleny, platit nájemné. Snažil se ze všech sil poskytnout své dceři zázemí a dát ji tolik lásky, kolik jen otec může dát. A tak se chtě nechtě zadlužil. K celé situaci mu velmi nepomohlo, když si pravá matka začala Janinku na víkendy brávat. Měla na ní špatný vliv a výchovné metody, které se neshodovaly s jeho životními priority a přesvědčením. O to víc jsem šťastná, že Bůh zasáhl do našeho života a pomohl nám Janinku změnit. Není to vždy jednoduché, ale Boží moc je silná.

Takže na druhou stranu náš život vypadá velmi idelicky a vše je vlastně heppyend, ale není tomu zas tak pravdou. Vztahy v naší rodince jsou opravdu pěkné. S manželem jsme si pořídili ještě další dvě dětičky, které jsou ještě malé. Jsem s dětmi doma a manžel chodí do práce. Abychom nemuseli žít v podnájmu, rozhodli jsme si koupit domeček. Moc jsem se těšila a nakonec jsme jeden takový našli. Malý, útulný domeček přímo na okraji lesa s krásnou zahradou! A tak jsme si domeček vzali na hypotéku. Ale po nastěhování se objevil jeden velký problém. Pod tíhou tapet se objevila rozlehlá plíseň. V celém obýváku, kuchyni i pokojích. Dům je neobyvatelný, život ohrožující. Byli jsme bezradní, reklamace byla nemožná, jelikož ve smlouvě byli kličky, které by rozeznal jen pravý znalec. A bývalá majitelka se odstěhovala, kdo ví kam do zahraničí. Jednoduše jsme byli podvedeni. Dodnes tento dům splácíme. Nemáme srdce ani svědomí prodat ho jiným lidem a zatajit v jaké stavu dům ve skutečnosti je. Moc bychom si přáli v tomto domě bydlet, ale oprava je příliš drahá, kterou si nemůžeme dovolit. Manžel tedy z garáže, která se nachází na stejném pozemku udělal provizorní pokoje, ve kterých žijeme. Máme zde udělanou kuchyň, v patře postele a skříně postavené z krabic na banány. Venku máme suchý záchod, nemáme zde vodu, koupeme se v lavoru a občas u manžela v práci. Platíme hypotéku za dům, ve které nemůžeme bydlet a žijeme v garáži.  Před nějakou dobou v manželově práci dostalo spoustu lidí výpověď, můj manžel jako jeden z mála ne, ale snížili mu už tak nízký plat. A tak dnes žijeme z výplaty do výplaty a mnohokrát nemáme ani na základní potřeby. Bůh je milostivý a stále nám poslal nějakého člověka, který nám přinesl nějaké jídlo. Bůh je láska a nezapomíná na své věrné J Jsem si jista, že i to, že manžel zůstal v té práci je jen z Boží milosti. Prosím Boha, aby nám v této situaci pomohl a my mohly vychovávat naše děti v podmínkách, které jsou pro ně potřebné a žádoucí. Ale Bůh toto všechno ví a já i má rodina jsme mu oddáni, jelikož nám Bůh nejednou ovlivnil život a změnil, zachránil. Víra v Boha je něco, co nám nikdo nevezme. Ježíš změnil náš život mnohokrát a vím, že pokud mu odevzdáme celé srdce, bude se dít jeho vůle ať je už jakákoliv.

                                                                                                                                                 Ludia

 

To byl příběh Ludii, ženy, která je velmi citlivá a vnímavá k potřebám svých dětí, i manžela. Je to žena, která z celého srdce miluje Ježíše a touží toto poznání předávat dál. Její touhy a přání jsou skromné. Touží být dobrou matkou a manželkou. Přeje si jezdit do nemocnice, nebo domova důchodců společně se svou rodinou a starým, nemocným lidem dělat radost. Přeje si častěji vidět své rodiče, aby je mohla podporovat a pomáhat jim. A ráda by se nastěhovala do jejich společného domečku.

 Rádi bychom této rodince pomohli a tak jsme vyrobili samolepky s potiskem „Ježíš změnil můj život“, vhodné na automobil, nebo notebooky atd. Celá částka bude věnována právě této rodině, abychom jim zpříjemnili jejich těžký život. Děkujeme, že nás společně podpoříte.